środa, 12 czerwca 2013

Witam

Cześć nazywam się Paulina i juz po raz drugi postanowiłam założyć bloga, wcześniej niestety nie wyszło... Teraz jest czas, motywacja, wiele chęci oraz trochę wiecej wiedzy ;) mam nadzieje ze dzięki temu wszystkiemu tym razem mi się uda i podołam systematycznemu prowadzeniu bloga, nie będę pisać jakoś wiele na swój temat wszystko wyjdzie samo w kolejnych postach (możecie rownież pytać ;d) głównym elementem tego co chce Wam pokazywać są stroje, ubrania, ale od czasu do czasu mogą zawitał tu kosmetyki a nawet jedzenie ;D mam nadzieje ze przyjmiecie mnie dosyć łagodnie, czekam na Wasze opinie, chetnie odpowiem na komentarze i wasze pytania, a teraz może już zacznę ;)

Na początek mam dla Was strój codzienny, wybralam żółta (można śmiało stwierdzić ze neonowa) bluzkę z butiku mojej mamy, spodnie z H&M które maja dosyć duży zamek z tylu i czarne buty "kopytka" które po bokach maja złote zamki, buty są z new look'a (o ile dobrze pamietam), naszyjnik jest z primarka ;)


Obiecuje ze w następnych postach postaram się o wiecej i o lepsze zdjęcia ;)



Bluzka - butik mojej mamy
Naszyjnik - Primark
Spodnie - H&M 
Buty - new look


2 komentarze: