środa, 26 czerwca 2013

Sportowo


Hej!

Dziś postawiłam na "sport". Wraz z moim chłopakiem postanowiliśmy wybrać się do kina. Połazić po sklepach. Chciałam żeby było wygodnie i jakoś fajnie. Raczej nigdy nigdzie nie chodziłam w dresowych spodniach no może poza siłownią i domem. Wpadły mi w ręce dresiki z butiku mojej mamy, nie byłam przekonana, ponieważ przy kieszeniach miały świecidełka..ale założyłam i musiałam je mieć ;) Bardzo dobrze czułam się w tej stylizacji i było mi mega wygodnie. Dzień zaliczam do udanych, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć. Mam nadzieje, że Wy również spędziłyście miło ten dzień ;)


















































Kurtka - butik mojej mamy
Bluzka - H&M
Spodnie - butik mojej mamy
Trampki - converse
Bransoletka - butik mojej mamy 

10 komentarzy:

  1. Lubię takie sportowe zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mój "fotograf" sie ucieszy jak mu powiem ;p

      Usuń
  3. bardzo ciekawa stylizacja, fantastyczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, lubię eksperymentować z paznokciami ;)

      Usuń
  4. paznokcie cudowne i stylizacja również :)
    Zostaję tu na dłużej i zapraszam do mnie www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy butik Twojej mamy ma jakąś nazwę?:) kurteczka super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, butik mojej mamy to "Galeria Fashion" możesz znaleść go na fb ;)

      Usuń
  6. sportowa stylizacja trafiona w mój gust w 100 %! :)

    OdpowiedzUsuń