piątek, 14 czerwca 2013

Udało się!

Tak, tak, tak! Udało mi sie namówić jedna osobę żeby zrobiła pare zdjęć, wiem ze nie sa to jakieś zachwycajace jakością i wszystkim innym zdjęcia ale będzie coraz lepiej ;) 
Na ten dzień miałam w planie spacer więc strój musiał byc wygodny, bylo piekne slonce wszystko bylo cudowne poza... KOMARAMI! 
Pewnie większość z Was uzna to za bardzo nudny zestaw ale mi sie podoba ;)


Postanowiłam założyć mój dość nowy nabytek w postaci czarnej sukienki z H&M. Sukienka w pasie ma koronke oraz koronkowe plecy. Gdy zrobiło sie chłodnej oraz żeby te okropne komary nie zjadly mnie całej założyłam kurteczke. Na stopach miałam zwykle czarne balerinki. 


Z dodatków prawie zrezygnowalam. Na ręku zaplatalam sobie sznur perełek. Do ręki wzięłam swoją mała szara torebkę. Torebka ma rownież złoty łańcuszek lecz tym razem służyła mi jako kopertowka.



To wszystko jeśli chodzi o ten strój, może pózniej uda mi sie dodać zdjęcie torebki, teraz zmykam ;)



Sukienka - H&M
Buty - H&M
Kurtka - butik mojej mamy
Torebka - Primark
Perełki - no name


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz