wtorek, 18 czerwca 2013

Rowerem przez świat ;)

Hej!
Po co siedzieć w domu? Wczoraj z samego rana stwierdziłam, że należy aktywnie spędzić taki piękny dzień. Piękne słońce, piękna pogoda czyli czas na rower ;) Nie miałam w planach dodawania zdjęć z tej "wycieczki" ale jednak postanowiłam kilka Wam pokazać. Ubrana byłam bardzo zwyczajnie, miało byc tylko wygodnie. Mam nadzieje ze taka pogoda będzie już codziennie!






Bluzka - H&M 
Spodenki - bershka
Buty - convers 

A na sam koniec chciałam pokazać Wam jak ostatnio zachorowalam na kolorowe spodnie ;p
Zestawy prawie sie nie różnią, jedne spodnie sa miętowe, drugie to jaskrawy pomarancz ale wpada w odcień brzoskwini, bardzo ładny kolor! ;)


Bluzka - H&M
Spodnie - butik mojej mamy
Buty - new look


Bluzka - H&M 
Spodnie - butik mojej mamy
Buty - H&M 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz