niedziela, 23 czerwca 2013

Praca

Cześć,

Ostatnio miałam urodziny mimo tego cały dzien siedziałam w pracy... Dziś mam imieniny i znów cały dzien w pracy, ale w sumie nieważne, jeśli chce sie ubrania to trzeba jakoś pieniądze zarobić :) Poza tym że umieram z nudy... Chciałam napisać coś na blogu, wstawić jakieś zdjęcia. Nie wiem czy w ogóle Was to zainteresuje i czy wybaczycie mi to, ale mam jedno zdjęcie. Mój strój dnia prezentuje sie mniej wiecej tak;


(Planuje w najbliższym czasie jakiś mały wypad na zakupy. Pojawia sie wtedy na blogu nowe mam nadzieje ze ciekawe stylizacje. Może będziecie mieli chec zobaczyć co udało mi sie upolowac? )



Szorty - H&M 
Bluzka - butik mojej mamy
Naszyjnik - no name 

2 komentarze:

  1. Też bym chciała mieć pracę :(
    spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdziesz na 100%! ;)
    Ciesze się, że mam prace i spełnie jakieś swoje zachcianki, jednak sporo czasu ze znajomymi i chłopakiem ucieka przez siedzenie w pracy ;(

    OdpowiedzUsuń