czwartek, 13 czerwca 2013

Czarno to widzę.

Hej, robiłam dziś porządki w zdjęciach i znalazłam pare odnośnie moich stylizacji. Prawdopodobnie dziś dodam jeszcze post z dzisiejsza stylizacją (jest bardzo ładna pogoda więc aż szkoda z tego nie korzystać). Niestety cieżko mi znaleźć kogoś chętnego do zrobienia zdjęć ;p

W takim razie zanim kogoś namówie do zrobienia mi zdjęć wrzucam Wam strój który miałam jakiś czas temu ( wydaje mi sie ze było to w zeszłym tygodniu).




Miałam na sobie czarna sukienkę z pięknym wycieciem na plecach, żeby nie było za czarno w tali miałam złoty pasek, na sukienkę założyłam skórzana kurtkę, sukienka, kurtka oraz pasek sa z butiku mojej mamy.



Na nogach miałam czarne kryjace rojstopy i buty z new look'a, na zdjęciu niżej widać ze buty sa często używane i niestety powoli sie rozpadaja... Chyba czas iść na zakupy ;p



Z biżuterii postawiłam na złoty zegarek, pierścionek i bransoletke.



A na sam koniec życzę Wam miłego dnia, ja idę wygrzewać sie na słońcu, buziaaki :*



Sukienka - butik mojej mamy
Pasek - butik mojej mamy
Kurtka - butik mojej mamy
Buty - New look
Bransoletka - H&M 
Pierścionek - H&M 
Zegarek - butik mojej mamy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz