wtorek, 16 lipca 2013

Kontrowersyjna bluzka?

Cześć!

"Co to za moda na pokazywanie wszystkiego?" "To może w ogóle idź bez bluzki?!"

Takie i wiele innych rzeczy usłyszałam kupując i zakładając tą bluzkę. Czy się z tym zgadzam? Jasne, że nie! Jeśli do takiej rzeczy w tym przypadku bluzki dobierzemy odpowiednią resztę wygląda to w dalszym ciągu "smacznie". Oczywiście musimy też brać pod uwagę to gdzie się wybieramy. Spacer? Spokojnie można tak wyglądać. Praca? zależy jaka i na ile możemy sobie pozwalić odnośnie stroju. Jeśli na dużo to ja mimo wszystko jeszcze trochę złagodziłabym ten look (np. tak jak na ostatnim zdjęciu). Moim zdanie nie można przesadzić i tylko o to chodzi. Ja bardzo dobrze czuje się w takiej "wygogolonej" bluzce i wiem, że wiele innych dziewczyn również ;p

A tak w ogóle to bluzkę dorwałam na wyprzedażach za bardzo fajną cene. Teraz zapraszam do oglądania zdjęć, chętnie poczytam w komentarzach jakie Wy macie zdanie o takich bluzkach? Co dla Was jest przesadą? Może podzielacie moje zdanie? ;)

Na koniec wrzuce jedno zdjęcie zrobionie bardzo profesjonalnie telefonem z ręki w lustrze,wybaczcie mi to ale chciałam Wam pokazać jak można trochę złagodzić wygląd, może dla niektórych to będzie lepsze rozwiązanie na noszenie takiego typu bluzek :)








































































Bluzka - New look
Spodnie - H&M
Buty - Converse
Kurtka - Butik mojej mamy
Torba - Butik mojej mamy

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fakt bluzka jest "inna" nie każdy coś takiego lubi, nie wszystkim pasuje ;d

      Usuń
  2. mi się bardzo podoba ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że nie tylko mi się podoba ta bluzeczka ;)

      Usuń
  3. świetne masz włosy, fajny look :)

    OdpowiedzUsuń