czwartek, 25 lipca 2013

Black to black

Witam!

Jak spędzam najbliższy weekend? Nad morzem! Tak, jadę na urlop. Bardzo się ciesze, będę mogła wreszcie odpocząć. Następny plus mojego wyjazdu? Codziennie będę robiła zdjęciaj. Macie ochotę na wakacyjnego lookbooka? ;)
Wątpię żebym miała tam czas na dodawanie każdej stylizacji osobno, ale po powrocie chętnie zbiorę wszystko w całość i pokaże Wam to w trochę innej formie, co Wy na to?
Jeśli jednak chcecie przez te parę dni wiedzieć co u mnie zapraszam Was a mojego instagrama ( LINK ) , tam powinno pojawić się trochę zdjęć  :)

A co przygotowałam na dziś? Bardzo czarny zestaw :))
Dawno już się tak nie ubierałam. Zostałam przytłoczona kolorami, neonami, pastelami. Kiedyś praktycznie tylko nosiłam czarne rzeczy. Szczerze mówiąc nie wiem co wole... czerń? kolor? Zależy to od dnia :)

Ja się z Wami żegnam na kilka dni. Mam nadzieje, że jak wrócę zasypie Was zdjęciami i nowymi pomysłami na stylizacje i posty, buziaki :*





































Kurtka - Butik mojej mamy
Bluzka - H&M
Spodnie - Butik mojej mamy
Torba - Primark
Naszyjnik - Mohito
Zegarek - Butik mojej mamy
Bransoletki - H&M + DIY

Chwesiukk. 

6 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia i stylizacja ale przydałoby się trochę koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nic kolorowego mi nie pasowało, chyba podświadomie miałam ochote na coś bardzo czarnego, ale postawiłam chociaż na "kolorowe" usta :)

      Usuń
  2. Naszyjnik ekstra. A te boskie sandałki to skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik kupiłam za grosze, super przeceny są na biżuterie w mohito. Sandałki dostałam, ale wydaje mi się, że w którymś butiku na deptaku mogą być :)

      Usuń
  3. ładnie wyglądasz, piękna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń