czwartek, 5 września 2013

Przyszedł wrzesień.

Cześć!

Gołe nogi? Niee... Pogoda zadecydowała, że jeśli spódniczka to tylko z rajstopami. Ja w pewnym sensie się ciesze bo lubie nosić czarne kryjące rajstopy do sukienek i spódniczek. Dziś właśnie wypadło na spódniczke, bordowa spódniczka z H&M połączona z luźną szarą bluzką. Bardzo lubie te spódniczki, mam taką sama w szarym kolorze. Mogliście ją widzieć we wcześniejszych postach. Jest jednak jeden problem.... są krótkie, niestety ja jestem wysoka, więc spódniczka jest trochę za duża w pasie (mniejszy rozmiar równa się jeszcze krótsza spódniczka). Koniec gadania zapraszam do zdjęć :)
A Wy wolicie kryjące rajstopy czy jednak gołe nogi? Jak podoba Wam się ten zestaw? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach! :)

 


































Bluzka - H&M
Spódniczka - H&M
Buty - New Look
Torba - Butik mojej mamy
Zegarek - Butik mojej mamy

Chwesiukk.

2 komentarze:

  1. śliczny zestawik ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie kryjące rajstopy, na taką pogodę ;)
    Ładny zestawik !
    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń