sobota, 14 września 2013

Glossybox #1

Witajcie!

Dziś zupełnie coś innego, chciałam pokazać Wam coś na co czaiłam się bardzooo długo. Zdecydowałam się zasubskrybować Glossyboxa! Od dawna śledze dziewczyny na yt, które pokazują swoje pudełka. Nie byłam zbytnio przekonana czy warto jest w to inwestować, ale jednak stwierdziłam, że spróbuje.Pomyśałam, że może niektóre z Was będą miały ochote zerknąć co w takim pudełku się znajduje. Mogłabym co miesiąc pokazywać Wam co dostałam, a jeśli będziecie chciały recenzje jakiegoś konkretnego produktu to po przetesowaniu go chętnie podziele się z Wami swoją opinią! :)

Teraz może wyjaśnie co to w ogóle jest, założe się że większość z Was już o tym słyszała. Glossybox to pudełko, które kosztuje 49zł. Co miesiąc jest inny motyw przewodni pudełka. Otrzymujemy w nim 5 lub więcej produktów, są to próbki ale również pełnowymiarowe produkty! Czasami dostajemy jakiś prezent od glossyboxa :) Pudełko jest dostarczane do naszego domu. Tuaj macie stronkę Glossyboxa >> Klik << , może i Wy skusicie się na takie pudełeczko :))

Ja swoje pudełko otrzymałam 13.09 z samego rana (13 piątek okazał się szczęśliwy! ;p) i już moge stwierdzić, że to pudełko sprawia niesamowicie wiele radość! Można poczuć się jak małe dziecko, które dostało prezent, a potem cieszyć się tym co mamy w środku :)

Teraz pokaże Wam jak to wszystko wygląda i w kilku słowach opisze te produkty. Będzie trochę czytania i zdjęć, więc radze wziąć herbatkę, ciastko i czytać dalej ;)
Zapraszam!

GLOSSYBOX

Glossybox to różowe pudełeczko, które później można jeszcze wykorzystać! Ja mam w planach umieszczenie tam swoich kosmetyków :)



W środku jest przewiązane słodką kokardką. Otrzymujemy różnież tajemniczy liścik :)




Nasz liścik zawiera opis każdego produktu oraz krótką informacje o temacie przewodnim pudełka.

W tym miesiącu motyw glossyboxa to "Sugar & Spice"


Zazwyczaj w pudełku znajdują się także kupony rabatowe i ulotki.


Wrześniowe pudełko zapewniło nam -30% na kosmetyki YVES ROCHER


Wpudełeczku znajdziemy również konfetti między którym widać nasze prezenty!


Pierwszy produkt jaki wpadł w moje ręce to prezent. Otrzymaliśmy próbkę "JUST CAVALLI". Mamy informację, że pełnowymiarowy prodkukt 30ml kosztuje 170zł.


Następny produkt to balsam z masłem shea z firmy ORGANIQUE. Pełny produkt to 150ml za 39.90zł. My dostajemy 100ml.



Następnie w pudełku znajdziemy produkt firmy LIERAC "emulsja initiatic". Pełny produkt to 40ml za 160zł. My otrzymujemy 10ml.


Teraz możecie zobaczyć produkt firmy YVES ROCHER "orientalny peeling do ciała z glinka marokańską". Pełen produkt to 150ml za 67zł. My w naszym pudełku znajdziemy próbkę pojemności 30ml.

Z tego produktu chyba najbardziej sie ciesze, jest to eyeliner firmy BE A BOMBSHELL. Otrzymujemy pełen produkt, 3g za 45zł (czyli nasze pudełko praktycznie się już zwróciło!)



Ostatni produkt to odżywka do włosów firmy ARTEGO.Pełen produkt to 200ml za 31.50zł. My mamy mała próbkę 25ml.


Czy jestem zadowolona z tego glossyboxa? Tak! Są tu produkty z firm, których nigdy nie używałam, jestem ciekawa jak to wszystko się u mnie sprawdzi. Nie moge w tym momencie nic powiedziec o tych produktach ale po przetestowaniu ich bardzo chętnie coś o nich napisze! Ja już nie mogę się doczekać aż wszystkiego zacznę używać, no i oczywiście czekam na kolejne pudełko! ;)

A Wy co myślicie o tym pudełku? O subskrypcji glossyboxa? Chcecie abym pokazała Wam moje następne pudełeczko? No i koniecznie powiedzcie czy mam coś recenzować :)


Chwesiukk.

5 komentarzy:

  1. masz super wazon, pudełko też jest całkiem udane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazon kupiłam w empiku, a jeśli chodzi o pudełko to niestety jedna rzecz już mnie zawiodła... :(

      Usuń
    2. Niestety eyeliner okazał sie straszna porażka...

      Usuń
  2. Tylko szkoda, ze kosztuje 50 zł.
    A tak naprawdę to tylko jedna rzecz się zwrócila.
    A reszta to same próbki za które płaci sie.
    Jak dla mnie te pudełko w tym miesiacu jest lipne.

    OdpowiedzUsuń