sobota, 31 sierpnia 2013

TAG 7 faktow o mnie

Cześć!

Dzisiaj coś innego, zostałam zatagowana przez Mała Kuchareczke do zabawy "7 faktów o mnie". Nie planowałam na moim blogu tego typu postów, ale w sumie czemu nie. Może czegoś ciekawego sie o mnie dowiecie :)

Zasady:
1. Dziękujemy nominującemu za zaproszenie do zabawy
2. Osoba ujawnia 7 faktów o sobie
3. Nominujemy kolejne blogi ilość dowolna :)
4. Informujemy osoby o zaproszeniu do zabawy 


Moje fakty:
1. Panicznie boje sie GOŁĘBI, nie ważne czy jestem sama czy jest to środek miasta omijam je szerokim łukiem, łapie sie kogoś kto idzie obok mnie lub kucam zeby jakiś mnie nie "zaatakował"
2. Nie jem pomidorów. Raz w życiu sprobowalam i juz nigdy wiecej, fuuuuu.
3. Kocham wysokie buty, szpilki, koturny i wszystkie inne. Niestety jestem strasznie wysoka i to nie idzie w parze z takimi butami, ale coraz częściej stawiam na miłość a nie na to co pomyślą inni ;)
4. Taniec jest czymś dzięki czemu żyje. Nie umiem wyobrazić sobie życia bez tańczenia, wiele lat tanczylam w zespołach, teraz musiałam to przerwać (planuje jednak do tego wrócić!). Co sie z tym wiąże jestem typowa imprezowiczka, mogłabym chodzić z imprezy na imprezę! Nie potrzebuje alkoholu i innych używek, wystarczy muzyka parkiet i ludzie ;)
5. Jestem romantyczka, wielka romantyczka. Uwielbiam randki, spacery we dwoje, wspólne kolacje przy świecach, kwiaty, walentynki i rożne takie rzeczy których niektórzy ludzie wręcz nienawidzą. Aaaa no i oczywiście uwielbiam romantycznych mężczyzn ;)
6. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, lecz gdy wchodzę w nowe towarzystwo jestem strasznie cicha i stoję raczej z boku, przez to wiele osób na początku nie wie jaka jestem i postrzegają mnie zupełnie inaczej niz powinni. Wystarczy ze trochę lepiej poznam sie z tymi osobami i jestem juz soba, staje sie dusza towarzystwa uwielbiam dużo mówić, bawić sie i spędzać czas w dużym gronie.
7. Ostatnim faktem bedzie to ze jestem strasznie rodzinna, marzy mi sie wielka rodzina. Minimum 3 dzieci wspólne obiady, wakacje, zabawy na podwórku, święta. Bardzo chciałabym mieć kiedyś domek wypełniony moja rodzina i zwierzatkami ;D


Do zabawy zapraszam:
- Be a Women
- Heart Isabelle
- by Ola
- Zaczarowanaa
- Żaneta Serocka

Mam nadzieje ze znajdziecie chwile na ten TAG ;)


Chwesiukk.

3 komentarze:

  1. ja lubię pomidorki, Dzięki za nominację, w końcu ktoś o mnie pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,3,6 mam tak samo :) dziękuje za nominację ale odpowiadałam już na ten tag ale myślę ze niedługo napiszę 50 faktów o mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomidorki sa zdrowe Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń