czwartek, 1 sierpnia 2013

Podsumowanie lipca

Hej!

Postanowiłam, że co miesiąc będę robiła małe podsumowanie tego co dodałam. Z każdej stylizacji wybiore po jednym zdjęciu i wszystko zbiore w całość. Mam nadzieje, że pomysł się Wam spodoba. Będzie mi bardzo miło jeśli w komentarzach będziecie pisać który zestaw podoba Wam się najbardzej, jeśli będzie sporo komentarzy możemy spróbować głosowania na najlepszy strój miesiąca :)

Teraz zapraszam do wybierania najlepszej stylizacji miesiąca, a jutro coś bardziej prywatnego :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.



































9.


10.

11.

12.

13.














































































































































































































































































































































































































































Chwesiukk.

2 komentarze:

  1. stylizacja nr 2 jest najlepsza, kolor i krój spódnicy jest świetny, podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wszystkie podobają :) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń