środa, 28 sierpnia 2013

Randka

Hej!

Dziś mam dla Was wyjątkowy dla mnie strój. Randka? Można tak powiedzieć. Właśnie dziś mija pierwszy rok mojego związku. Co mieliśmy w planach? To samo co rok temu :) Spacer po Warszawie, jakiś obiad, małe prezenty i cudownie spędzony razem dzień!
Założyłam coś co wiedziałam, że spodoba się mojemu chłopakowi, a przy okazji ja będę czuła się w tym dobrze. Moja nowa sukienka plus buty na wysokim obcasie równa się kobiecy look. Do sukienki założyłam pasek ze złotą klamrą, na rękawach miałam delikatne złote zamki, na butach złoty obcas i złotą biżuterię. Może wydaje się dużo, ale moim zdaniem wyglądało to dobrze :)

Dziś zdjęć jest zdecydowanie mniej, ale tego dnia nie miałam wiele czasu na zdjęcia. Na instagramie jest krótki filmik, zapraszm do obejrzenia :)








Sukienka - Butik mojej mamy
Pasek - Butik mojej mamy
Biżuteria - H&M
Szpilki - Mohito


"Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości. " 





















Chwesiukk.

5 komentarzy:

  1. super zestaw na randkę :) mam prośbę kochana wystarczy kliknąć w link sheinside na początku tego posta: http://onlymymotivation.blogspot.com/2013/08/sheinside.html z góry dziękuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że ślicznie wyglądasz.
    W sukienkach ci do twarzy.
    Ps.prosimy o częstrze pościki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty będą coraz częściej, mam dużo pomysłów ale wszystko wymaga czasu :)

      Usuń
    2. Hej Paulinka otagowałam Cię, szczegóły u mnie :))))

      Usuń