poniedziałek, 8 lipca 2013

Uff

Hej!

Praca nie idzie w parze z prowadzeniem bloga, a szczególnie taka w której spędza się 12h dziennie. Dziś ostatnie 12h, a potem 3 dni wolne. Będę mogła spełnić wszystkie obietnice odnośnie postów, a za jakiś czas zasłużony odpoczynek - morze!
Bardzo chciałabym Wam coś pokazać, spełniło się jedno z moich małych marzeń ;)
Kto śledzi mnie na instagramie pewnie wie o co chodzi, a kto nie wie to z pewnością zobaczy TO cudo w jednym z najbliższych postów ;)

A Wy gdzieś wyjeżdżacie? Udanych wakacji! ;)


Sposób na nude? simsy!
Przynajmniej tam ma się kontrole nad swoim chłopakiem. Robi co tylko chcemy, nie może się sprzeciwiać, wszystkim kierujemy MY ;p 


4 komentarze:

  1. kiedyś namiętnie grałam w simsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah jeszcze niedawno ciełam w simsy tylko się kurzyło, ale teraz niestety mój laptop nie wydala ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. oj simsy uwielbiałam ;d u mnei nowy

    OdpowiedzUsuń