czwartek, 11 lipca 2013

Spacer

Hej!
Obiecałam dwa posty, ale aparat nie pomaga... Miałam dodać jeden post dotyczący stroju, a drugi zakupów. Postu o zakupach nie będzie, bo nie mam czym zrobić dobrych zdjęć - aparat zdechł. Zrobiłam jedno zdjęcie telefonem mam nadzieje, że chociaż tak poniekąd wywiąże się z obietnicy ;) Byłam dziś w Konstancinie, długi spacer w piękny dzień. Zestawiłam spódniczkę z wysokim stanem z krótką bluzką w azteckie wzory. Na nogach miałam (NIEWYGODNE) koturny, ale w torebce na wszelki wypadek czekały na mnie balerinki ;) Z biżuterii miałam pierścionek, który nawiasem mówiąc jest dość niebezpieczny ;p



















Bluzka - New look
Spódniczka - New look
Buty - New look
Pierścionek - H&M
Torebka - New yorker


  Widzimy się w następnym poście! ;)

6 komentarzy: