środa, 10 lipca 2013

Koronki

Cześć!

Dziś inaczej niż zwykle, gorący dzień lecz tym razem spódnica zamiast szortów. Miałam ochotę na coś dziewczęcego. Połączyłam zieloną spódnicę w linii "A" z koronkową bluzką. Bluzka jest pół prześwitująca, więc pewnie nie wszystkim taki zestaw będzie odpowiadał, ja się w tym czułam bardzo dobrze. Spódnica jest z wysokim stanem, więc bluzka która jest dość krótka idealnie tu pasowała. Podoba Wam się taki zestaw? Jest trochę inny od tych co pokazywałam wcześniej. Uwielbiam ubierać się w różne rzeczy. Nie posiadam jednego konkretnego stylu za którym podążam. Czekam na wasze opinie, a jutro pojawią się dwa posty. Mam nadzieje, że się cieszycie ;)










Bluzka - New look
Spódnica - Mohito
Baleriny - H&M 

4 komentarze:

  1. O widzę zmiany na blogu, wczesniej mi sie bardziej podobało :)
    Ale fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka, super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw:)

    Życzymy sukcesów w prowadzeniu bloga i zapraszamy w wolnej chwili do nas:);)

    Pozdrowienia,
    G&M

    OdpowiedzUsuń